Locaties
Met een abonnement kan je in alle vestigingen van Leander Hairdressers terecht.
Geen romslomp
Wij willen het je zo makkelijk mogelijk maken en doen daarom ons best om geen onnodige rompslomp te creëren. Daarom hebben wij hieronder een aantal punten benoemd te verheldering van het hebben van een abonnement.
Prijzen
De prijzen die benoemd zijn, zijn onder voorbehoud van eventuele prijscorrecties of inflaties, typ-, spel- of rekenfouten. Vraag de kapster na de meest actuele prijsstelling. Dagtekening van de prijsstelling is 2024.
Inflatie
Afhankelijk van de marktontwikkeling, kunnen wij een prijsinflatie van maximaal 5% per jaar hanteren. Indien dit zo is, wordt dit in het laatste kwartaal doorgevoerd.
Oneens
Ben je het oneens met een incasso? Dat kan gebeuren. In dat geval mag je hem storneren, wij zullen dan vanzelf contact met je opnemen. Veelal kan je simpelweg storneren via een bank-app op je telefoon of via internetbankieren. Natuurlijk kan je ons ook gewoon een mail sturen naar info@lghairdressers.nl.
Moment van incasseren
Wij incasseren binnen de laatste 5 werkdagen van de voorgaande maand. Met andere woorden en ter voorbeeld, als 30 en 31 januari in het weekend vallen, incasseren wij het bedrag van februari tussen 25 en 29 januari.
Opzeggen
Dit kan elke maand! Gewoon via deze link naar het opzeggingsformulier, door een mail te sturen naar info@lghairdressers.nl of mondeling tijdens je bezoek. Er zit geen opzegtermijn aan vast en geen minimale looptijd.*
Bijvoorbeeld, zeg jij op 6 februari op, kan je de hele maand nog gebruik maken van het abonnement, wij incasseren niks meer. Vanaf maart is je abonnement niet meer geldig.
* let op, doe je bewust mee aan een actie? Dan kunnen er andere voorwaarden gelden.
Bezoekfrequentie
Je bezoekfrequentie is eens per 4 weken voor helemaal knippen en eens in de 4 weken voor het bijwerken. Wij willen graag flexibel zijn in deze regeling. Een keer wat sneller, of later is geen probleem. Wil je structureel vaker komen, verzoeken wij je dit met ons te overleggen. Houd het overvloedig bezoek aan, dan zullen wij je verzoeken om het abonnement te stoppen en voor de normale behandeling te kiezen.
Einde
Kapsalon Leander behoud het recht om de abonnement structuur te herzien of te stoppen. Hiervan word je minimaal 1 maand van te voren ingelicht via de nieuwsbrief.
Klacht
Heb jij een abonnement? Onze klachtenprocedure blijft ongewijzigd. Je behoud dezelfde garantie als bij een normale behandeling.
Toeslag
De prijs van kleuren is voor het kleuren van je uitgroei. Eventueel extra kleur voor lengten/punten of het plaatsen van high- /lowlights of een andere kleurbehandeling welke meer is dan je uitgroei, wordt apart berekend en dient aan het einde van de behandeling voldaan te worden. Dit wordt tijdens het advies gesprek besloten.
Kleurwijziging
Wanneer je een drastische kleurwijziging wilt, vragen wij je dat een behandeling van te voren aan te geven. Dit zodat wij je goed kunnen informeren en er rekening mee kunnen houden bij je reservering.
Behandel volgorde
Bij een combinatieabonnement van knippen en kleuren, zal het haar eerst gekleurd worden en daarna wordt het geknipt. Dit tenzij het op verzoek van de kapster anders verzocht wordt.