Nieuws

Afspraak afzeggen

Belangrijke mededeling: no-shows en last-minute wijzigingen nemen toe. Jouw afspraak is van onschatbare waarde voor ons, vooral omdat onze agenda’s vaak al 8 weken van tevoren aardig volgeboekt zijn. Klik hier voor meer over waarom jouw afspraak zo cruciaal voor ons is. ????

Steeds meer no-shows bij kappers

We willen graag even iets onder de aandacht brengen waar we allemaal wel eens mee te maken hebben gehad: een overwachte situatie waardoor je op het laatste je afspraak moet afzeggen.

Begrijpelijk, het leven zit vol verrassingen en soms loopt alles anders dan gepland. Maar de laatste tijd merken we dat deze verrassingen een beetje te vaak voorkomen, vooral in deze tijd van het jaar. In de afgelopen periode hebben we meer dan 12 uur aan no-shows en last-minute wijzigingen gehad.

Dat is best een flink gat in onze planning, en helaas kunnen we dat niet altijd zo makkelijk opvangen. Vooral omdat sommige agenda’s al 8 weken van tevoren volgeboekt zijn, maakt een last-minute afzegging extra lastig om op te vangen.

We willen natuurlijk graag iedereen van dienst zijn, maar op zo’n kort moment wordt het wel lastig. We weten dat dit probleem niet alleen bij ons speelt, maar in de hele kappersbranche.

Sommige salons zijn zelfs begonnen met boetes en aanbetalingen, maar dat past niet bij ons idee van een ontspannen kappersbezoek. We willen dat het bij ons gezellig en laagdrempelig blijft.

Daarom willen we een beroep op jullie doen: alsjeblieft, probeer je afspraak zoveel mogelijk na te komen. Als je op het laatste moment afzegt en we kunnen de plek niet meer vullen, kost dat ons tijd en geld. Om je een idee te geven: het duurt minstens 5 nieuwe afspraken om de kosten van een gemiste afspraak te dekken.

We snappen dat het niet altijd mogelijk is om je afspraak na te komen, maar laten we samen proberen om dit zoveel mogelijk te voorkomen.

Zo houden we het voor iedereen leuk en ontspannen! Alvast bedankt voor jullie begrip en medewerking.

Vacatures

We zoeken jou!