Maatregelen bij uw bezoek

Geachte klant, wij vragen uw aandacht voor onderstaande maatregelen.

Klachten

Indien u een van onderstaande klachten heeft of wanneer u in de afgelopen 24 uur in contact bent geweest met iemand met de volgende symptomen verzoeken wij u contact met ons op te nemen voor een nieuwe afspraak.

Verkoudheid

Heftige loopneus of niezen

VERHOGING

38 graden of hoger

HOESTEN

Indien meer dan normaal.

BENAUWDHEIDSKLACHTEN

Mondkapjes

De meningen zijn erg verdeeld over het dragen van een mondkap, echter bieden wij u en onze medewerkster wel de gelegenheid om hem te dragen. Indien u, of de kapster de voorkeur heeft om een mondkapje te dragen, verzoeken wij u of de kapster dat ook te doen.
Uw motivatie of die van de kapster kan om verschillende redenen bij u of uw een kapster zijn. Wij vragen uw begrip voor de voorkeur van de kapster en deze te respecteren.

Werkmateriaal

Net als dat wij uw stoel desinfecteren na uw bezoek, desinfecteren wij ook ons werkmateriaal en wassen wij de kapmantels na elk gebruik.

Handen schudden

Handen schudden mag niet, daarom ontvangen wij u met een glimlach.

Desinfecteren

Bij binnenkomst staan producten klaar om uw handen te desinfecteren en een mondkapje, wij verzoeken u van beide gebruik te maken.

Route

Op (delen) van de vloer is belijning aangebracht.
ROOD: Hier mag u niet overheen.
BLAUW: De te volgen route om voldoende afstand van elkaar te kunnen houden.

Route-2

Wanneer u gebruik heeft gemaakt van een van de verdiepingen omlaag, dient u na uw behandeling via de lange trap achter weer naar de kassa te gaan. Zo voorkomen wij drukte op de trappen in de salon. Volg simpelweg de blauwe lijn.

Wassen

Tijdens het wassen van uw haar, zullen wij niet praten.

Even wachten

Wanneer u binnenkomt, verzoeken wij u even te wachten tot een van ons u te woord gestaan heeft. Hij of zij zal u wijzen naar de knip- of kleurplek.

Afspraak

Omdat wij extra tijd om elke behandeling plannen, plannen wij op basis van een 5 min schema. Hierdoor kan u afspraaktijd een wat ongewone tijd hebben. (10:35 ipv 10:30)

Rondom uw afspraak

Gelieve een enkele minuut voor uw afspraak aan te komen. Wij mogen geen wachtende klanten hebben.
Bent u te laat, kunnen wij u, gezien ons schema en strikte protocollen, niet meer helpen.