Maatregelen bij uw bezoek

Geachte klant, allereerst dank voor uw geduld en afspraak bij ons in de salon.
Nu wij weer open mogen vanaf 11 mei, verwachten wij een enorme drukte. Wij vragen u rekening te houden met de onderstaande opgelegde maatregelen. Indien u dit niet doet, kunnen en mogen wij u gewoonweg niet helpen.

Mondkap

Het RIVM heeft aangegeven dat mondkappen nauwelijks helpen of nodig zijn in onze branche. Echter, zoals Dhr Rutte al zei, better safe than sorry. Wij zullen zelf daarom wel mondkappen dragen en willen u verzoeken dat ook te doen. Onze doelgroep is namelijk heel divers, van jong tot oud en dus ook diegene in de risicogroep, zullen bij ons komen. Vandaar dat het wellicht niet voor jezelf is, maar dan voor de andere klanten om je heen die daar een prettiger gevoel bij hebben.

Werkmateriaal

Net als dat wij uw stoel desinfecteren na uw bezoek, desinfecteren wij ook ons werkmateriaal en wassen wij de kapmantels na elk gebruik.

Handen schudden

Handen schudden mag niet, daarom ontvangen wij u met een glimlach.

Desinfecteren

Bij binnenkomst staan producten klaar om uw handen te desinfecteren en een mondkapje, wij verzoeken u van beide gebruik te maken.

Route

Op de vloer zijn belijningen aangebracht.
ROOD: Hier mag u niet overheen.
BLAUW: De te volgen route om voldoende afstand van elkaar te kunnen houden.

Route-2

Wanneer u gebruik heeft gemaakt van een van de verdiepingen omlaag, dient u na uw behandeling via de lange trap achter weer naar de kassa te gaan. Zo voorkomen wij drukte op de trappen in de salon. Volg simpelweg de blauwe lijn.

Wassen

Tijdens het wassen van uw haar, zullen wij niet praten.

Even wachten

Wanneer u binnenkomt, verzoeken wij u even te wachten tot een van ons u te woord gestaan heeft. Hij of zij zal u wijzen naar de knip- of kleurplek.

Afspraak

Omdat wij extra tijd om elke behandeling plannen, plannen wij op basis van een 5 min schema. Hierdoor kan u afspraaktijd een wat ongewone tijd hebben. (10:35 ipv 10:30)

Rondom uw afspraak

Gelieve een enkele minuut voor uw afspraak aan te komen. Wij mogen geen wachtende klanten hebben.
Bent u te laat, kunnen wij u, gezien ons schema en strikte protocollen, niet meer helpen.