Skip to content Skip to footer

Recensie van Yosha Minken

Nieuws

Brief info

Zij had een bijzondere ervaring in onze salon. Na haar ervaring heeft ze een mooie recensie gescreven die wij graag met je delen want eerlijk is eerlijk, waar gewerkt wordt kunnen fouten gemaakt worden. Als dat bij uitzondering gebeurt, doen wij er zo veel mogelijk aan om het op te lossen.
Lees hieronder haar volledige verhaal.

Ik had al jaren hetzelfde kapsel. Toen ik verhuisde zocht ik een nieuwe kapper en kwam zo bij deze kapsalon terecht. Ze hebben vaak mijn haar weer precies zo geknipt als dat ik het al jaren had en wilde hebben. Luisteren goed naar wat je wil en knippen er niet veel te veel af zoals sommige kappers die ik in het verleden heb gehad wel deden. Laatst wilde ik opeens echt even wat anders met mijn haar, ander model én andere kleur. Ik belde om een afspraak te maken en kreeg een gratis, vrijblijvend (kleur)adviesgesprek aangeboden. Tijdens dit gesprek werden mijn wensen uitgebreid besproken, mijn haar goed bekeken en ook namen ze mee dat ik niet de persoon ben om elke ochtend 2 uur aan het föhnen te zijn of om de 4 weken weer naar de kapper moet (voor uitgroei bijvoorbeeld). Tijdens dit gesprek was gelijk duidelijk dat ze niet op zoek zijn naar de optie waar zij (structureel) meer aan gaan verdienen maar echt willen dat de keuze die je maakt echt bij je past. Ik werd niet onder druk gezet en mocht er rustig over nadenken. Dit voelde erg fijn. Toen ik naar ze toeging voor het knippen en verfen zoals we dat hadden besproken werd ik weer met dezelfde gastvrijheid begroet. Tijdens de behandeling kon je goed merken dat de medewerkers ervaring hebben en goed zijn opgeleid. Terwijl de medewerker die het adviesgesprek met me gevoerd had niet degene was die de behandeling uitvoerde kwam deze tijdens de eigen werkzaamheden toch even kijken hoe het liep en om ervoor te zorgen dat de wensen duidelijk werden uitgelegd. Erg fijn. Toen ze klaar waren was ik een beetje teleurgesteld over het resultaat. Ze vroegen wat ik er van vond en ik gaf aan dat het ‘wennen’ was. Ik was nog niet thuis of de kapper belde. Ze zagen dat ik er niet helemaal blij mee was en zij vonden ook dat het niet helemaal voldeed aan wat ik aan foto’s had laten zien. Ze boden direct aan om het zsm, op hun kosten, over te doen. Ik was DOLBLIJ dat ik niet zelf terug hoefde met dat ik toch nog niet helemaal blij was. Ik ben echt onder de indruk van hoe ze dit hebben opgepakt, echt als professionals. Dat ze zelf het contact oppakte omdat ze de kwaliteit niet voldoende vonden. Toen ik de salon in liep en de medewerker zag die me de eerste keer geverfd had was ik even bang dat ze wellicht bozig zou zijn over dat ik niet tevreden was en voor de 2e ronde bij een ander stond gepland. Maar zij begroette me ook weer gewoon vol enthousiasme waardoor ik me gelijk op mijn gemak voelde. Ze kwam tijdens de 2e kleuring zelfs nog even kijken en zei zelf ook dat er inderdaad stukken waren die niet helemaal goed gegaan waren. Dat vond ik zo stoer van haar. Tot slot: Het is een kapsalon met echt een heel leuk en gedreven team professionals en er hangt een fijne sfeer in de salon. Staan voor kwaliteit en zijn prettig in het contact en benaderbaar. Echt knap hoe ze het voor elkaar hebben.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Denk je er wel eens over na om onze salon voor het eerst te bezoeken? Uiteraard ben je van harte welkom en staan wij je graag te woord. Maar als extra hebben wij ook een leuke actie!

Laatste Up-date 25-06-2021

Geachte klant, wij vragen uw aandacht voor de in deze blog benoemde maatregelen.

Deze dame heeft een lange en niets verhullende recensie geschreven voor onze salon, daarom hebben wij daar een aparte pagina aan gewijd.
Lees de bijzondere ervaring van Yosha in onze salon hier verder